Kampanie i Promocje

  • W lutym 2013 roku, do warsztatu Jack’s Custom, trafił oryginalny Dodge Charger z 1973 r. Pokrywała go wówczas gruba warstwa kurzu i rdzy, a czas odcisnął na nim swoje piętno. Jednak grupa zapaleńców podjęła codzienną, bezkompromisową walkę o przywrócenie mu dawnego blasku. Przez osiem miesięcy ekipa Jack’s Custom odtwarzała każdy, najmniejszy detal Dodga Chargera. Czytaj więcej »

  • Skąd pochodzi Twoja ryba?

    Poniedziałek, 04 listopada 2013

    Czy chciałbyś wiedzieć, kiedy i gdzie została złowiona ryba, którą zjesz na obiad? Teraz możesz to z łatwością sprawdzić dzięki innowacyjnemu narzędziu FRoSTY! Wystarczy, że zeskanujesz kod FISH TRACKER na opakowaniu Złotych paluszków rybnych. Czytaj więcej »

  • Jesień to czas, w którym coraz częściej sięgamy po produkty czekoladowe. Coraz chłodniejsze i dłuższe wieczory sprzyjającą temu aby podnieść nieco poziom endorfin odrobiną czekoladowej przyjemności. Warto wówczas sięgnąć po czekoladki: Malaga , Kasztanki i Tiki Taki. Już od początku listopada rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej tych kultowych Czytaj więcej »

  • Nowa kampania sponsorska marki El Sol

    Poniedziałek, 04 listopada 2013

    El Sol powraca do telewizji z nowym spotem! 1 listopada pod hasłem „El Sol – słońce, muzyka, dobre wino” rozpoczęła się niemalże dwumiesięczna kampania marki, sponsora El Sol Salsa Festival. Klipy emitowane na antenie kanałów należących m.in. do Grupy TVN, wspierają również rozbudowane działania BTL. Czytaj więcej »

  • Wina Jacob’s Creek bliżej konsumentów

    Poniedziałek, 04 listopada 2013

    To, że Australia jest jednym z ważnych graczy na rynku win nie jest niczym nowym, jednak w Polsce klienci sklepów, którzy chcą się skusić na wino o australijskich korzeniach, nadal z pewnym trudem odnajdują znane marki na sklepowych półkach. Dystrybutor wina Jacob’s Creek zdecydował się wesprzeć organizację festiwalu Dni Australii, aby przybliżyć ich uczestnikom klimat... Czytaj więcej »

  • P&G dziękuje mamom z całego świata

    Czwartek, 31 października 2013

    Procter & Gamble, globalny partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, dziękuje mamom za ich czułe wsparcie, pasję oraz oddanie włożone w wychowywanie najlepszych sportowców na świecie. Producent takich marek jak Pampers®, Vizir®, Gillette® i Lenor®, inauguruje drugą odsłonę kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”, najważniejszego programu w historii koncernu. Skierowany jest... Czytaj więcej »

  • Rewolucja Bonduelle

    Czwartek, 31 października 2013

    Bonduelle rewolucjonizuje pozycjonowanie i inspiruje warzywnie -wystartowała kampania reklamowa z nowym pozycjonowaniem i produktami. Czytaj więcej »

  • Cedrob rusza z pierwszą kampanią Gobarto

    Środa, 30 października 2013

    Firma Cedrob, jeden z wiodących producentów drobiu i wędlin na polskim rynku, rozpoczyna pierwszą kampanię telewizyjną. Pod hasłem „Wspomnienie dawnego smaku” promować będzie wędliny wieprzowe Gobarto, nową markę w portfolio firmy Cedrob. Czytaj więcej »

  • Silne wsparcie dla Almette

    Środa, 30 października 2013

    Na listopad planowany jest start silnego wsparcia mediowego dla Almette z kolorowym pieprzem. Komunikacja ma na celu zapoznać konsumentów z nowym wariantem smakowym Almette oraz podkreślić, iż wariant Almette z kolorowym pieprzem stanowi doskonałą inspirację do niekończących się eksperymentów kulinarnych. Kampania obejmuje billboard sponsorski, prasę, PR oraz Internet (kampania... Czytaj więcej »

  • Produkty marki Wedel zostały nagrodzone w plebiscycie „Must Have” na tegorocznym Łódź Design Festival za projekt opakowania „Owoców w czekoladzie” z Pracowni Maestro Czekolady E.Wedel, które dostępne są w Pijalniach Czekolady E.Wedel. Czytaj więcej »

  • Taniej zasilasz bak

    Poniedziałek, 28 października 2013

    Energizer oraz Wilkinson rozpoczęły nową akcję promocyjną „Taniej zasilasz bak”, w ramach której klienci kupując paliwo na stacjach Statoil mogą uzyskać rabat w wysokości 15 groszy od ceny każdego litra zakupionego paliwa. Warunkiem uzyskania rabatu jest zakup promocyjnych produktów marki Energizer lub Wilkinson. Czytaj więcej »

  • Herbaciane Przeboje TEEKANNE już w trasie

    Czwartek, 24 października 2013

    21 października ruszyła wielka trasa Herbacianych Przebojów TEEKANNE i radia ZET GOLD! Wypełniony aromatem herbaty i tętniący muzyką TEEKANNE BUS, kultowy londyński double-decker, zmieniony w stylową herbaciarnię, odwiedza 4 miasta: Warszawę, Łódź, Wrocław i Kraków. Jego pasażerowie będą mogli ogrzać się aromatyczną herbatą przy dźwiękach wspaniałych przebojów oraz... Czytaj więcej »

  • Sukces aplikacji Tymbark - Run Kaspel Run

    Środa, 23 października 2013

    150 000 pobrań aplikacji Tymbark Run Kapsel Run! Użytkownicy zagrali już ponad 7 milionów razy. W sumie gracze przebiegli prawie 5 mln kilometrów! To ponad 12 razy więcej niż odległość Ziemi od księżyca. Czytaj więcej »

  • Z Grześkami „Sięgaj po szczere złoto!

    Wtorek, 22 października 2013

    Trwa ogólnopolska loteria wafelków Grześki „Sięgaj po szczere złoto!”, z łączną pulą nagród, przekraczającą 300 tys. złotych. Czytaj więcej »

  • Hochland Twarogowy ma silne wsparcie

    Wtorek, 22 października 2013

    W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor. Czytaj więcej »

  • Tak powinna smakować wódka

    Piątek, 18 października 2013

    Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka zyskała twarz, a nawet dwie: Andrzeja Grabowskiegoi Tomasza Karolaka. Obaj panowie zostali ambasadorami najczęściej kupowanej w Polsce marki wódki, bo jak twierdzą, właśnie „Tak powinna smakować wódka”! To pierwsze takie działanie dla tego brandu. Czytaj więcej »

  • 4FRAME dla marki Wedel

    Czwartek, 17 października 2013

    Agencja 4FRAME wygrała przetarg na stworzenie packagingu limitowanej edycji białych czekolad Wedla w trzech wariantach smakowych. Czytaj więcej »

  • Płać kartą i wypłacaj

    Czwartek, 17 października 2013

    Usługa MasterCard® ułatwi podjęcie środków z konta bankowego. Czytaj więcej »

  • Święta Bożego Narodzenia to chwile, które spędzamy z rodziną. Jak najlepiej wyrazić nasze emocje? Warto podarować najbliższym wyjątkowe produkty z Wawelu. W tegorocznej ofercie na Boże Narodzenie znalazło się ich aż 19, a każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie i swoich bliskich. Czytaj więcej »

  • QAFP na obcasach

    Poniedziałek, 14 października 2013

    Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego rozpoczyna kolejną, piątą już kampanię promocyjno-informacyjną w ramach promowania systemu QAFP. Akcja finansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego rozpoczyna się 1 października. Czytaj więcej »

  • Po pierwsze drugie śniadanie!

    Piątek, 11 października 2013

    Ruszyła akcja pod hasłem „Po pierwsze drugie śniadanie”, przygotowana przez markę Kubuś. Głównym celem akcji jest przypomnienie jak ważne dla zdrowego i prawidłowego rozwoju dzieci jest drugie śniadanie. Prezentuje wiele ciekawych rozwiązań na jego przygotowanie. Czas skończyć z kanapkami leżakującymi w tornistrach i wracającymi do domu w śniadaniówkach! Akcja ma... Czytaj więcej »

  • Grand Champion 2013 uwarzony

    Piątek, 11 października 2013

    Czesław Dziełak, zwycięzca tegorocznego konkursu Piw Domowych organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Piwowarów Domowych, oraz piwowarzy Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie uwarzyli Grand Championa Birofilia 2013. Piwo trafi do wybranych sklepów i pubów w całej Polsce tradycyjnie 6 grudnia a jego sprzedaż rozpocznie się o godz. 18:00. Czytaj więcej »

  • Domestos obraca się wśród największych

    Czwartek, 10 października 2013

    Grupa Ströer realizuje niestandardową kampanię reklamową marki Domestos na ulicach największych polskich miast. Czytaj więcej »

  • Drinkbook zawsze pod ręką

    Środa, 09 października 2013

    Marka Lubelska bije rekordy popularności. Smakowe odmiany wódki z Lublina konsumowane są w każdej postaci, zarówno saute jak i w drinkach. Czasem jednak nie wiemy w jaki sposób łączyć z sobą smaki. Z pomocą przychodzi nowa platforma komunikacyjna marki – strona www.lubelska.pl. Czytaj więcej »

  • Gorąca, tętniąca radością atmosfera w środku listopada? To możliwe! Taka niezwykła porcja emocji czeka na wszystkich uczestników El Sol Salsa Festival, który odbędzie się 8-10.XI.2013 r. w hotelu Gromada w Warszawie. Przed nami więc trzy dni szalonych rytmów i zmysłowego tańca w towarzystwie najbardziej słonecznych na polskim rynku win El Sol! Czytaj więcej »

  • Wystartowała promocja konsumencka Goplany i Solidarności. Ogólnopolski konkurs Spotkajmy się z okazji… trwa od 1 października do 30 listopada br. Na laureatów czekają kuferki oraz zestawy czekoladowych słodkości. Czytaj więcej »

  • Jogurt – dla każdego coś zdrowego

    Czwartek, 03 października 2013

    Na początku XX wieku jogurt ze względu na swoje prozdrowotne właściwości uchodził za lekarstwo i sprzedawany był w aptekach. Dziś dostępny w niemal każdym sklepie spożywczym zyskuje coraz większe grono zwolenników. Związek Polskich Przetwórców Mleka realizuje kampanię „Jogurt na dobry dzień”, akcentując dobroczynny wpływ jogurtu na organizm człowieka. Czytaj więcej »

  • Już 50% Polaków deklaruje, że owoce Chiquity wyróżniają się najlepszym smakiem. Aby zachęcić pozostałych klientów do wybierania wysokiej jakości produktów tej marki, już pierwszego października rusza najnowsza kampania „Nic nie smakuje tak jak Chiquita”. Celem działań jest podkreślenie walorów smakowych bananów Chiquita. Czytaj więcej »

  • Już w październiku startuje silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmie TV, radio i outdoor. Czytaj więcej »

  • Zbiory Pigwy 2013 rozpoczęte!

    Czwartek, 19 września 2013

    Drzewko, pigwa – gatunek rośliny wieloletniej, krewna gruszy i jabłoni. W Polsce jest obecna od wieków i nieprzerwanie zdobywa popularność dzięki owocom o niepowtarzalnych właściwościach i smaku. Czytaj więcej »

więcej artykułów